סקר שביעות רצון מהמערכות מידע ביונילוג

שם ושם משפחה
מערכת/ פתיחה ומעקב אחר קריאות IT
מערכת/ פתיחה ומעקב אחר קריאות IT
האם הנך יודע כיצד פותחים קריאת שירות בלוגיוויס לצוות מערכות מידע?
כן
לא
אחר
אנא פרט:
האם הנך יודע היכן אתה יכול לצפות בסטאטוס של הקריאות הפתוחות שלך?
כן
לא
אחר
אנא פרט:
האם עברת הדרכה על פתיחת קריאות IT בלוגיוויס?
כן
לא
אחר
אנא פרט:
באיזה תדירות הנך פותח קריאות בלוגיוויס בשבוע
0-2
3-5
4-7
7+
לא פותח בכלל
באיזה תדירות הנך משתמש בפיצ'רים של צילום תמונה והוספת סרטון?
0%
עד 10%
בין 10% ל 20%
מעל 20%
האם לתחושתך הנך יודע/ת להבדיל בין הקטגוריות המוצעות? (bug,improvement,new feature,supportBI,integration)
כן
לא
אחר
אנא פרט:
האם אתה מוצא את הכלי כנוח לפתיחה ולמעקב אחר קריאות?
הערות נוספות ( נשמח להערות לשיפור)
תמיכה
תמיכה
מה שביעות הרצון הכללית מהשירות שאתה מקבל
מה שביעות הרצון מרמת המקצועיות שלה התשובות אותן אתה מקבל
מהי שביעות הרצון מהמעקב והעדכונים השוטפים אודות הקריאות הפתוחות שאת מקבלת
שביעות רצון מיכולת הצוות לאתר ולתפור את התקלה במהירות
כיצד הייתי מדרג את שביעות הרצון מהזמנים הצפויים לפיתוח אותם אתה מקבל
האם אתה שבע רצון מהעמידה בזמנים והיעדים של הפיתוחים שלך
האם המענה הראשון לקריאה מתקבל בזמן סביר (לתחושתך)
האם התקלה נפתרת בפעם הראשונה שאתה פונה ולא חוזרת על עצמה?
כן
לא
אם תשובתך לשאלה הקודמת היא לא, אנא בחר את האחוז של הקריאות שלא נפתרות בפעם הראשונה (הערכה)
עד 1%
1%-5%
5%-10%
10%
כיצד היית מדרג את אדיבותו של צוות התמיכה
כיצד היית מדרג את זמינות צוות התמיכה
כיצד היית מדרג את זמינות צוות התמיכה לקריאות דחופות במיוחד (critical tasks)
מהי צורת ההתקשרות המועדפת עלייך עם צוות התמיכה
טימס
דרך הקריאות
וואטאפ
טלפון
האם התוצר שאתה מקבל לאחר פתיחת קריאה ופתירתה הוא מה שפיללת?
מה אנחנו יכולים לעשות בכדי שנוכל לשפר את חווית הלקוח מהשירות שלנו?
{"name":"סקר שביעות רצון מהמערכות מידע ביונילוג", "url":"https://www.supersurvey.com/QPREVIEW","txt":"שם ושם משפחה, מערכת\/ פתיחה ומעקב אחר קריאות IT, האם הנך יודע כיצד פותחים קריאת שירות בלוגיוויס לצוות מערכות מידע?","img":"https://cdn.poll-maker.com/GI/51-1792759/tlqsynrlcgcky.gif?sz=1200"}
Make your own Survey
- it's free to start.